10.04.2012

Anna Dello Russo design

I ordered bracelet from her collection for H&M.
I can't go to Tokyo and Osaka tomorrow.only 2stores will sell her collection.so I ordered it on internet.I was waiting to sell it at 8pm.it started at 8:05.I ordered it.I went bsck to first page again. I wanted to see other stuff.but I coudn't believe my eyes!!! because almost stuffs are already to wait for cancel!!! only 10mins....wow,japanese likes limited editions.of course include me.haha
H&MのAnnaさんの限定品オーダーしました。
東京にも大阪にも行けないのでZOZOTOWNでオーダーしました。初ゾゾ。夜8時からの限定だったので8時ちょっとすぎにパソコンを開き速攻でゾゾ様へ。H&Mのページを開いたがまだcoming soonの表示。
なんだまだか。
H&M→アクセサリーで検索した。もうオーダーできるようなのでお目当てのヘビちゃんのブレスをぽちっと。確認画面やらいろいろ入力。初なもんで少々時間がかかる。
無事終了。
私のほしいもの以外は何があるのかなーっとページを戻ってみると、おや?キャンセル待ち?
うそだーだってまだ8時15分だよ。怖くなってちゃんと“注文確認メール”がきてるかを確認。よかったきてる。日本人は限定品が好きだな。私を含めて。

I will upload it when I get it.wooohooo I'm so excited and looking foward see it.

No comments:

Post a Comment